egy lány élete,a depresszió és gondok útvesztője

borderline személyiségzavar, mindennapi nehézségek, depresszió, evészavar, életvezetési problémák. Az életem...

Friss topikok

  • grofakos: Ne keseredj el, inkább nézd meg a 7 módszerem a www.faradtsagnelkul.hu oldalon (2010.08.05. 13:52) újra itt....
  • azallamenvagyok: ja, nem szokás megérteni azt a kisizét, ami ott van belül, ami kibillent, ami akadályoz, amit utál... (2009.05.20. 10:36) Hol kezdjem? A depresszió "definiálása"
  • szil5: Szia! Jo kezdemenyezesnek tartom a blogodat. Sajnos sokakat erint a tema. En magam psychiater es ... (2008.07.10. 08:22) iltomee-nak
  • ThisIsSick: Hello! Nem tudja vakai, hogy ez a dolog kialakulhat-e drogozástól? (3.5 évig minden nap, sokat, ... (2008.07.05. 01:59) A Borderline személyiségzavarról
  • iltomee: wow, ez total szar lehet. en is olvasgattam ezekrol a dolgokrol, mert engem is erdekel a psziholog... (2008.05.08. 14:29) Az új diagnózis: Borderline személyiségzavar

Linkblog

újra itt....

2009.04.16. 11:58 | hencegno | 4 komment

Teljesen megfeledkeztem a blogomról.

Ez cseppet sem szokatlan egy borderline-tól... jellemzően belekezdünk valamibe, amit aztán szinte biztos, hogy nem fejezünk be. Nem törvényszerű, de több, mint valószínű...

 

Eltelt közel egy év. Most vagyok kilábalóban egy több hónapos mélypontból.

Sosem volt szuicid hajlamom, de nemrég megtörtént az első falcolás, így megkaptam az első tetanuszomat is...

Próbálok egyenesbe jönni. Nem könnyű. Sosem voltam még ennyire "nincstelen", mint most. Gyakorlatilag egy 8 Ft-os Tesco-s zsömlén kívül nemigen tudnék venni semmit. Cigarettára sem futja. Ha nem lenne az édesanyám, és egy-két ismerős, ...

A bejegyzés trackback címe:

https://depressziom.blog.hu/api/trackback/id/tr391068396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kig121 2009.04.23. 15:20:25

Szia Hercegnő!

GYere el a Városzoba.hu-ra.

varoszoba.hu/filter/borderline

Itt leírhatod történetedet és mássortársaknak adhatsz tánacsot.

Esetleg a blogjaidon elhelyzhetnéd a Városzoba. linkjét vagy a Dokim.hu egészségügyi kereső dobzát:

www.dokim.hu/keresodoboz_dokim.html

kösz: istván

azallamenvagyok 2009.05.20. 10:34:00

az anyagi határok sajna nagyot tudnak mélyíteni az ember közérzetén, depijén, stb... erre iszonyúan rá tud tenni a munka is, bár tapasztalatom szerint néha le kell menni a mélybe, hogy aztán feljöhessünk

(jé, én vagyok a blogajánlóban:P)

GiveltAway 2010.05.01. 09:42:32

szia hencegno! Eltelt egy újabb év, mi van veled??? Adj jelt magadról!
süti beállítások módosítása