egy lány élete,a depresszió és gondok útvesztője

borderline személyiségzavar, mindennapi nehézségek, depresszió, evészavar, életvezetési problémák. Az életem...

Friss topikok

  • grofakos: Ne keseredj el, inkább nézd meg a 7 módszerem a www.faradtsagnelkul.hu oldalon (2010.08.05. 13:52) újra itt....
  • azallamenvagyok: ja, nem szokás megérteni azt a kisizét, ami ott van belül, ami kibillent, ami akadályoz, amit utál... (2009.05.20. 10:36) Hol kezdjem? A depresszió "definiálása"
  • szil5: Szia! Jo kezdemenyezesnek tartom a blogodat. Sajnos sokakat erint a tema. En magam psychiater es ... (2008.07.10. 08:22) iltomee-nak
  • ThisIsSick: Hello! Nem tudja vakai, hogy ez a dolog kialakulhat-e drogozástól? (3.5 évig minden nap, sokat, ... (2008.07.05. 01:59) A Borderline személyiségzavarról
  • iltomee: wow, ez total szar lehet. en is olvasgattam ezekrol a dolgokrol, mert engem is erdekel a psziholog... (2008.05.08. 14:29) Az új diagnózis: Borderline személyiségzavar

Linkblog

Az új diagnózis: Borderline személyiségzavar

2008.05.06. 08:53 | hencegno | 1 komment

Vége a kórházban töltött napoknak. Újra "szabadlábon" vagyok.

Örülök, hogy bementem, és esélyt adtam ennek a terápiának. Sokmindent tanultam, és jobban is vagyok.

Az új diagnózis nem lepett meg, sejtettem, hogy ez állhat a háttérben. Így sok minden érthetőbb.

De mi is az a Borderline személyiségzavar?

...

A bejegyzés trackback címe:

https://depressziom.blog.hu/api/trackback/id/tr100456088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iltomee 2008.05.08. 14:29:26

wow, ez total szar lehet. en is olvasgattam ezekrol a dolgokrol, mert engem is erdekel a pszihologia. amugy csak laikus vagyok, de total durva belegondolni, hogy nem mi iranyitjuk a sajat eletunket, es nem mi adunk magunknak motivaciot. en azon gondolkodtam, hogy egy nem kedely beteg ember szabad-e, vagy a mi motivacioinkat is elore meghatarozza valami, ami nem tudatos (azzal a kulonbseggel, hogy nekunk nem hullamzo a motivacio ellatasunk). kivancsi vagyok a sztoridra, szal postolj! :D
süti beállítások módosítása